چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
۰ نفر

طحان نظیف خبر داد که رئیس‌جمهور منتخب در جلسه امروز شورای نگهبان حضور یافت و بر ضرورت همکاری‌ و همدلی‌ بین دو نهاد ریاست‌جمهوری و شورای نگهبان برای پیشرفت ایران اسلامی تأکید شد.

پزشكيان در جلسه شوراي نگهبان

به گزارش همشهری‌آنلاین ،‌هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان خبر داد که مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب صبح امروز (چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳) در جلسه شورای نگهبان حضور یافت.

طحان‌نظیف درباره این جلسه بیان داشت: در این جلسه دبیر و اعضای شورای نگهبان به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفتند و برای ایشان در انجام این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کردند و اعضای شورا و رئیس‌جمهور منتخب در خصوص مسائل مختلف کشور گفتگو و تبادل نظر کردند.

دیدار پزشکیان با جنتی + عکس و جزئیات

وی با بیان این نکته که پیام این جلسه همدلی و همکاری بود، گفت: در این جلسه بر این نکته تأکید شد که اکنون آقای دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور همه مردم ایران هستند و همه دستگاه‌ها و نهادها باید برای اداره کشور همکاری لازم را با ایشان داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همیاری همه مسئولان به‌خصوص رئیس‌جمهور منتخب، گام‌های مهمی برای پیشبرد مسائل کشور و پیشرفت ایران اسلامی برداشته شود.
گفتنی است؛ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری طی دو مرحله در روزهای ۸ و ۱۵ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد که دکتر مسعود پزشکیان در مرحله دوم با کسب اکثریت آرا توانست به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزیده شود.

کد خبر 866187

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha